Thursday, March 15, 2012

Corak Pujaan Hati

Assalamu'alaikum and hello!
Masa umur  sekitar 11-12 tahun, mak long ada buatkan baju kurung tanah putih corak polkadot merah buat vi.

Saiz polkadot merah tu besar!
Masa tu, vi tak suka corak bulat-bulat tersebut. Jarang sekali nak pakai kecuali kalau emak dah bising. Selalunya pakai waktu mlm sebab malu kawan-kawan tengok. Padahal kawan tak gelak pun, itu cuma perasaan yang perasan!

Kalau dulu tak suka polkadot sebab rasa macam tak cool sahaja kalau pakai. Tapi kini polkadot menjadi puuuuuujaaaaaan hatiku.

Bulan lepas waktu jalan-jalan kat pasar minggu area stadium Shah Alam, terjatuh hati dgn baju corak polkadot.
do not focus on the cadbury...;)
Ternampak corak belang-belang merah hitam, pun terbekenan jugak.
Pagi-pagi gayakan baju strip merah hitam. Mak long cakap serupa strip badan lebah bezanya merah instead of kuning. Huwaa! Bee pun bee lah...

Okey, paipai!

3 comments:

Hanis MY said...

polkadot n bebelang...i loike tooo... V dear how r u? genki?

AmirFX said...

Pakei ninek pupor amoi.. Buleh jadi pelakon mime.. haha..

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi said...

dear hani-chan:
SyukurAlhamdulillah...hari ni btambah ok...=0). nanti vi buat entri pasal peristiwa itu..;0).

Dear cucu amirfx:
skali ninek makei pupor cap amoy jadi pelakon mime, alu lari semua nembiak kecik rah taman perumahan...heheheehehe =0)