Tuesday, November 6, 2012

Khasiat Biji Aprikot...


Saya menjual biji aprikot yang dijamin tulen. Saya juga terlibat dalam penyelidikan tentang khasiat biji aprikot dalam bidang Sains Perubatan di mana salah satu kertas kerja penyelidikan tersebut adalah tentang kesan biji aprikot terhadap sistem imuniti badan. Salah satu zat yang terkandung di dalam biji aprikot adalah vitamin B17. Ia mempunyai pelbagai khasiat salah satunya adalah: sebagai pencegah sel kanser untuk individu normal; merawat kanser untuk pesakit kanser; untuk proses detoxification; membantu untuk menstabilkan kembali sistem metabolisme badan; meningkatkan sistem imuniti badan demi melindungi sistem tubuh badan dan pelbagai lagi (akan saya ceritakan lebih lanjut di dalam artikel tulisan saya khusus buat pelanggan sahaja).
Bagi yang berminat untuk melanggan biji aprikot asli ini, sila email saya: vivieahmad1983@gmail.com dengan segera kerana stok adalah sangat terhad dan permintaan sangat tinggi di dalam order list saya (disebabkan kualiti yang dijamin tulen dan gred A). Kualiti memang dijamin 100% biji aprikot original. Harga telah dikemaskini mulai hari ini: untuk pasaran semenanjung 1 tupperware= RM28 postage free; untuk harga Sabah & Sarawak 1 tupperware= RM30, postage free. Segera email: vivieahmad1983@gmail sebelum kehabisan stok yang sedia ada. Stok adalah terhad jadi segera order for serious buyer. 
 
UNTUK SEBARANG ODER, PELANGGAN PERLU EMAILKAN
MAKLUMAT DI BAWAH INI KE EMAIL: vivieahmad1983@gmail.com:

1. NAMA:

2. ALAMAT PENGEPOSAN:

3. NO H/P:

4. KUANTITI ORDER:

5. JUMLAH BAYARAN: RM
Saya akan reply email tersebut dan akan menghantar no.bank account saya untuk urusan pembayaran. Urusan pos akan dilakukan setelah urusan pembayaran selesai.
After membuat bayaran, emailkan butiran slip bayaran ke EMAIL: vivieahmad1983@gmail.com
butir-butir berikut :

1. Nama Anda

2. jumlah pembelian

3. Nombor transaksi yang dinyatakan di atas slip bayaran

4. Tarikh dan masa yang dinyatakan di atas slip bayaran.