Tuesday, August 20, 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum...

Lama nya saya tak update blog. Lately, bizzi sgt2 dgn urusan kerjaya, mencari pengalaman dan ilmu, mengurus rumahtangga dan juga membantu mereka yang memerlukan biji aprikot serta serbuk collagen premium untuk hidup yang konsisten sihat dan awet muda :)


SyukurAlhamdulillah, walau saya skrg kurang membuat promosi di alam maya akibat kekangan masa, permintaan biji aprikot dan serbuk kolagen dari my loyal customer sgt2 tinggi!  Terlalu ramai yang membuat repeat order sampaikan saya tak menang tangan menyediakan order2 tersebut. Terima kasih kalian semua sebab konsisten menggunakannya; sabar dalam menunggu hasil yang diimpikan serta mendengar nasihat & tips2 ringkas dan mudah dari saya. Apa yang penting adalah Attitude dan Discipline dalam gaya hidup sihat.  

Dengan izin Allah dgn memberi keberkatan keberkesanan dalam mengamalkan biji aprikot dan serbuk collagen yang saya bekalkan ini, ia betul2 membuat kami bsama2 sujud syukur bila ramai pesakit yang sembuh dan sihat. 

Terima kasih sekali lagi buat customer yang banyak membantu promosi mulut ke mulut. Saya gemar dan hargai cara ini kerana promosi mulut ke mulut daripada customer yang telah sihat dan konsisten mengamalkan makanan tambahan yang saya bekalkan ini, menyebabkan hasil permintaan melambung tinggi. Seronok dapatkenalan baru dan berkongsi tips kesihatan bersama kalian yang melanggan.

Buat yang ingin mencuba, dialu-alukan untuk menghubungi kami.

Sekian,

Wassalam.

Selamat Hari Raya Aildilfitri!

No comments: